Fulfilment omvat het hele proces van orderafhandeling: van binnenkomende order tot bij de klant op de stoep. Dit zijn de vier stappen waar fulfilment uit bestaat:
Deze aspecten vormen de belangrijkste factoren voor de logistiek van onze partners. Als één van de vier stappen niet goed verloopt, komt het eindproduct in het geding en dus de klanttevredenheid. Het is daarom essentieel dat deze taken door experts worden uitgevoerd. We nemen dit proces graag voor je uit handen, zodat jij je kunt focussen op je core business.
Hoogste service level
Aangezien geen fulfilmentproces hetzelfde is, zorgen we altijd voor een passende oplossing die perfect bij de partner in kwestie aansluit. Sterker nog: die garantie geven we. Al jaren zijn we succesvol in het uitvoeren van het fulfilmentproces voor verschillende klanten. Efficiëntie, duurzaamheid, flexibiliteit en klanttevredenheid staan bij ons hoog in het vaandel. Kortom; we maken beloftes waar.
Verduurzamen van retourstromen
Retourverwerking is voor veel bedrijven een doorn in het oog. Zowel financieel als operationeel. Door onze unieke verwerking van retourstromen, weten we het zeer duurzaam én kostenefficiënt in te richten. Als eerste testen en beoordelen we geretourneerde producten. Indien mogelijk brengen we deze terug naar nieuwstaat. Door refurbished producten in te zetten zorgt BNS naast financieel voordeel voor minder milieubelasting. Met restafval richt BNS processen in die bijdragen in kostenreductie en duurzaamheidsdoelstellingen. Zo zorgen we voor een circulaire supply chain.
Alles-in-één pakket
BNS stelt voor partners onder andere alles-in-één pakketten samen. Hierin zitten alle onderdelen die de klant nodig heeft. Bijvoorbeeld een handleiding, kabels en batterijen. Het volledige assemblageproces hiervan vindt fysiek bij ons plaats. Door een geautomatiseerde koppeling naar het beheersysteem, wordt alles gedetailleerd bijgehouden. We houden ons vanzelfsprekend aan de levertijden die onze partners de eindklant garanderen.