Lifecycle management

Met het afleveren van de producten van onze partners en het voorzien van de juiste en gewenste configuratie begint één van de specialisaties van BNS. We richtten ons logistiek proces zo in dat het verwerken van geretourneerden (data)producten op hoog niveau mogelijk is. Lifecycle Management betreft een compleet pakket aan diensten.

Retour

Onder retour vallen alle pakketten die we ontvangen bij BNS. Wij ontmantelen de retourzending en slaan onderdelen op in ons magazijn. Hierbij scannen we de hardware op serie/IMEI-nummer in. Daarnaast verzamelen we klantbrieven en sturen die wekelijks naar de helpdesk voor afhandeling.

Refurbishment

  • Sorteren
  • Beoordelen (o.a. optische controle)
  • Testen
  • Herstel (o.a. hardware reset en indien nodig nieuwe firmware)
  • Opslag
  • Levering

Een volledig refurbishment proces!

Rapportages

Cosmos levert rapportages en statusmeldingen van alle orderprocessen. De logistieke processen worden hierdoor realtime inzichtelijk gemaakt voor klanten. Vanaf de bestelling van de goederen en picking van de order tot en met het afleveren bij eindklanten. Ook lifecycle management handelt Cosmos af.

Dit doen we uiteraard volgens de gestelde kwaliteit-, service- en garantie-eisen. Goed voor de portemonnee en duurzaamheidsdoelstellingen van onze partners.

Klantenservice

(030) 204 00 30
Email:service@bns.nl

ADRES

Witboom 2
4131 PL Vianen
(030) 204 00 00
Email: info@bns.nl

Copyrights 2017 - BNS Data Logistics B.V.